Tuesday, April 12, 2011

lelaki: game vs awek

hahaa..ni aku terfikir nak buat entry nih...
aku teringat kawan aku ada bgtau aku ari tuh..da lama daa..
kalau lelaki nih, kalau diorang main game, mesti lupa nak mesej awek dia..
betul ke??hurmm...
opsss..aku xjumpa gamba lain daa...gambar Kiki jugak yang aku letak..huhuu


vs

hahaa..betul ke??
urmm...aku setuju jugak laa..
contoh terdekat aku, adik aku..
dia mesti xingat nak mesej awek dia kalau da main game..
hehee..game agi penting kot..
tapi lepas main game terus je ambik enset mesej awek dia..hahaa
urmm..tapi kawan aku ada bagitau jugak..
kalau lelaki yang mesej awek dia masa main game mesti kena la ngan member2 dia tuh..
yelaa..tengah syok main game terganggu plak ngan mesej awek masuk, tett..tett..tett..
huhuu...dia balas sekali, kan ada lagi plak masuk yang lain..
last2 xyah balas terus..huhuu..
lepas abis game baru balas,xpon call...=_=
ye kot..gitu la lelaki yer..
so kepada awek2 di luar sana, sila la paham kat pakwe2 anda tu..
dia sebenarnye tengah main game..xhilang nye..
hehehee..ok..tu je kot entry aku kali nih..=_=

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...