Tuesday, April 26, 2011

keistimewaan Kuala Lipis

안녕하새요! 오늘,내가...음..Kuala Lipis..음..어..어
죄송합니다. I don't know write proper 한글 yet..
hari ni aku nak cite pasal Kuala Lipis.. Tempat aku belajar.. Kuala Lipis ni terkenal kerana tempat kelahiran penyanyi yang bernama Siti Norhaliza. Iyer, Siti Norhaliza tu laa..hurmm..sapa la tak kenal ngan Siti Norhaliza tu kan??alaa...aku yang tak dengar mana lagu-lagu Melayu pon tau, tak kan korang yang biasa dengar lagu Melayu tak kenal dia??

haa..tu la dia, Siti Norhaliza...=_=
ok2..aku bukan nak cite pasal Siti, tapi aku nak citer pasal Kuala Lipis..
betapa cantiknye Lipis nih..=_= ㅋㅋㅋ



aku malas la nak terangkan apa2, so jom tengok gambar-gambar nih..
supaya korang percaya..ㅋㅋㅋ

welcome to Kuala Lipis.. >_<

bangunan2 ni da lama dibina..xcaya tgk la thun dibina kt atas tuh.
IPTAA


KFC!!
Hutan Lipur Terenggun =_=
Haaa...amacam??caya tak?
cantik an?an?
hehehee..opkos laa...=_=
urmm..nanti aku update lagi yerk gambar2 kat Lipis nih..
aku akan try post gambar yang menarik gitu..
>_<
ok laa..bye y'all...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...