Wednesday, March 30, 2011

pBs 1~

haa..da lama da aku da xupdate entry aku ni..so, ni aku nak update skit laa..
urm, aku nak cite pasal aku wat PBS ari tu laa..
da seminggu da sebenarnya aku wat pbs ni tapi baru sekarang aku nak cite..
urm, bace je la yerk..hehee~
ni cite ye..

ari 1

"kita berjalan sambil menyanyi~"kata cikgu Pj

sesi warming up


darjah 1

darjah 5

jgn ambik~saya pemalu~~

cikgu ambik gambar~tunduk,tunduk~~

senyum~gigi saya putih~

kelas pemulihan


oh ya, sebelum aku lupa, sebaik sahaja waktu balik sekolah kan, ada satu kemalangan jalan raya berlaku betul2 depan sekolah aku..uishh, kuat gile bunyi kenderaan tu berlanggar..sreett...kaboom~~
lebih kurang gitu la bunyi dia..aku xpandai nak buat sound effect laa~
urm, kenderaan yang accident tu lori yang bawak minyak (shell) dan lori yang bawak gas..cuba bayangkan betapa merbahaya keadaan itu? selepas 15 minit bomba datang utk basuh minyak yang tumpah..
yang pasti, kete2 yang nak lalu kawasan tu macam siput la bergerak sebab jem~
ok tu je cite untuk ari 1..kte smbung untuk ari kedua pulak..

ari 2




ari 2 aku masuk kelas bdak darjah 1 je..suh diorang mewarna..hehee..
cikgu,teacher, cantik x?gini ke teacher?
jenuh aku nak jawab soalan diorang..
ye2, lawa, comey..
ye, wat gitu laa..ni ada lagi warna putih ni..kaler blake ye...
hehee =_=

ari 3
board




surau

padang sekolah bertukar rupa kerana pembinaan bangunan baru utk ganti yg lama


ari 3 aku just jalan2 sekitar sekolah and buat ujian piaget..so, xbanyak sgt gambar ye..

bersambung~~~

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...