Saturday, February 19, 2011

cik B

uhuu...apakah dugaan ini??
masa rumetku xde dia datang menjenguk aku dan kawan-kawan aku kat sini..
dia telah berjalan-jalan di depan bilik warden..buat apa ntah, aku xtau..
xlama kemudian, dia patah balik..kali ni dia buat aksi yang agak bahaya dengan menuruni bukit di depan bilik aku dan kawan-kawanku..
hehehee..aku rasa dia nak tunjuk kat aku dan kawan-kawan aku yang dia xperlu guna laluan yang panjang tu untuk turun ke bawah, boleh turun guna bukit tu je..hahaa..
nasib baik cik Bie ni kecik, lau besar jatuh bergolek-golek laa..kalau dia jatuh bergolek-golek aku rasa xde orang akan datang angkat dia..najis tuh..
lepas tu, aku terkejut jugak melihat kepantasan dia menuruni bukit itu..wow..
kata kawan aku, ambik gambar3x.. tapi kawan aku yang lagi satu berkata, 'jangan, nanti tubik flash, bahaya..dia terkejut kan, kejar kita susah plop'
yer2..aku setuju..tapi agak rugi xambik gambar dia, boleh masukkan dalam blog ini..tapi xpe, nanti semua orang terkejut plak tengok gambar kecantikan cik Bie ni..ngee~
kawan aku agak terpikat melihat kepantasan dia menuruni bukit yang agak curam itu sehingga mempostkan status dia dengan bertajuk cik bie datang melawat kami..ahaks..
aku pon baru jek baca status dia tuh, sebab kejadian ini berlaku pada malam tadi, jadi agak ketinggalan aku nih..baru je baca tadi..hehehee..
mungkin kerana aku agak lena tidur kerana telah menonton persembahan yang agak menarik ni..ahakss...
p/s:taukah anda siapakah cik Bie di atas??cuba tekaa...kekekekee

4 comments:

  1. @mosoro
    apakah???bakpe plop ngotornyer??hehehee

    ReplyDelete
  2. i like!!hahahaha..mesti cute kan cik bie tu!

    ReplyDelete
  3. @misznanarizal

    ahakss..cute je..kecik molek..saiz s tuh..hehehee...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...